Terugblik op onze N-VA Barbecue

Op 29 september 2016, over deze onderwerpen: Evenementen & activiteiten
N-VA Barbecue

Leuk gezelschap, lekker eten en de zon in het glas. Alle elementen waren afgelopen zondag aanwezig om er een heerlijke namiddag van te maken.

Deze begon met het openingswoordje van onze voorzitter dat in het teken stond van het positivisme waarmee er binnen onze afdeling gewerkt wordt. We konden ook vernemen dat er in de toekomst nog een aantal informatiemomenten voor onze leden zullen komen en hij vertelde hoe de afdeling de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 voorbereidt.

Onze gastspreker, Minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon, kon natuurlijk niet om de actualiteit heen en vertrouwde de aanwezigen toe dat N-VA, ondanks de opgeklopte berichten in de media en andere wilde verhalen, geen centimeter afwijkt van haar standpunt omtrent het confederalisme zoals het in de statuten beschreven staat. In het tweede gedeelte van zijn toespraak stond het thema veiligheid centraal.

Nadat hij het door onze afdeling aangeboden speelgoedleeuwtje voor zijn kleinkind in ontvangst had genomen, kon het culinaire gedeelte van de dag beginnen : Een overheerlijke BBQ vergezeld van koude en warme bijgerechten. En de weergoden ? Zij zagen dat het goed was en strooide tot laat in de middag met heerlijke zonnestralen.

Bert Verbraeken
Foto's: David Torres

Hoe waardevol vond je dit artikel?